tirsdag 25. oktober 2011

titthei............

Nå har jeg hatt lang bloggepause,....men nå skal jeg prøve litt igjen. Skal bruke høstkveldene fremover til å se innom dere og forhåpentligvis få litt "innput". For det er det som har manglet nå en stund føler jeg. I flere dager har vi hatt utrolig fint høstvær her på nordmøre,....idag har jeg benyttet dagen til å vaske ute på trappa.




....ikke akkurat så store forandringer,for det har vel igrunnen sett slik ut her ute en god stund.

Har laget ett velkommen skilt( øverste bilde) i dag,da. Ett stykk papp plate malt med tavle maling med oppheng av klypelenke.



Disse koffertene har stått ute i hele sommer . Fikk de av noen snille mennesker,....men lukta tilsa at de ikke skulle innomhus.,.....men her ute funker de også.


............. Merkelappen henger fotsatt på


.....i vindus karmen står en madonna sammen med årets siste blomst fra egen hage.


Ha en fin kveld videre,...så knotter jeg vel innom igjen en dag:)










4 kommentarer:

  1. Du har det jo finere på trappa enn mange andre har det på stua;) Så stilig skilt du har laget!

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Fint å se deg "på" igjen, savna deg! Klem

    SvarSlett
  3. Veldig koselig på trappa:) Virkelig stilig det bordet!!
    Etter mitt besøk i den lille søte butikken din, kan jeg fortelle deg at det dufter utrolig godt i skapet mitt ;) og jeg ble veldig fornøyd med de andre varene også :D
    Kos deg med fin været.. ikke ofte det slår til denne tiden på året..

    SvarSlett
  4. Helt underbart!!
    Ljuvliga bilder!!

    Kram Tina

    SvarSlett