tirsdag 16. februar 2010

Fra sofakroken....

Så sitter jeg her da,...jeg som aldri har gjort det. Jeg som aldri får med meg om det er OL,VM,EM,NM eller what ever. Jeg som sovner av stemmene av ivrige kommentatorer!!
Men så er det jaktstart i skiskytting,...og hvem er det som sitter ytterst på sofa`n,flytter stearinlysene som står i veien og synest faktisk at det er veldig spennende det som skjer på skjermen.
Og jeg sovner heller ikke,....trekker faktisk litt på smilebåndet over dyktige,og til tider morsome speakere.
Ikke ble det gull på oss i dag heller,....så det er kanskje ikke alltid typisk norsk å være best! Men hva gjør vel det,..så lenge deltakerene gjør så godt de kan(og ikke er fulle av dop).
Jeg tror kanskje OL har fått en støtte deltaker til,...sånn her fra sidelinja(les sofakroken)!!!


Og glipper deltakeren fra sidelinja med øyenlokka , kan jeg saktens ta meg en runde. Blåse ut ett lys,pare ett par sokker,pakke en gymbag........
Ok,..så lever jeg over disse dagene med OL.


Kos fra "OL deltakeren"



5 kommentarer:

  1. haha... så herlig :)
    Og for en HELT nydelig stue du har, Wenche :)

    SvarSlett
  2. Hehe☺ Velkommen i klubben☺ Eg syns det er kjempekjekt å sjå sport og spesielt OL på tv! Alltid gjordt det☺

    Kos deg med OL, heia Norge☺

    Klem M ♥

    SvarSlett
  3. Helt nydelige bilder fra hæmen din:-) Fy sørn, ka fint!!
    Anti-ol her å.Men kanskje e ska bynn å sjå...;-)
    K

    SvarSlett
  4. Nydeleg heim du har! :) Eg er heller ikkje sånn veldig engasjert i OL. Likar best å ha tv`en av på kveldstid. Har nok med pc`en ;) Sendte pakken i retur på tysdag, kom meg desverre ikkje på posten før. Brukte adressa eg fann på butikken din? Er enno låk i magen av en plakaten, og så havnar han alltid ved sidan av her når eg skriv kommentar! :D

    Takk for gode ord til meg! Du gjer dagen min lysare! :)

    Ha ein flott torsdag!
    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  5. ja, Wenche.. venter veldig på våren.. hvordan er ståa hos deg?? Skal komme innom en dag å se på nyhetene.. problemet er at dine åpningstider og mine arbeidstider er omtrent samtidig.. men kanskje neste lørdag :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett