mandag 15. februar 2010

Lengter etter sol og varme.....

Vel er det en stund til en får kjenne varmen her i nord,....i min desperasjon etter sol og varme freshet jeg litt opp ute på trappa i dag. Tenk om jeg kunne sitte der ute nå i ettermiddagssola og drukket kaffen min....uten dunjakka. Drømme drømme .

Tulipaner på sinkbrett..


Bloggifisert bilde...til vanlig står det nemlig også ett,som regel,overfyllt askebeger på bordet . Men jeg har valgt og skjerme dere for slikt.Tjihi. Man får vere som man er,..når en ikke vart som en skulle. Velvel.
Lekser og barn i løypa venter.
Fortsatt fin dag til alle dere:)))




2 kommentarer:

  1. JA! E kjæm tvert!! ...nei da;-)
    Tar meg gjerne en tur ja. En formiddag, uten barn!! Send meg et pip når det passer :-)
    Nydelig på trappa di. Du er SÅ flink til å få det koselig, altså:-D
    Ha en fortsatt fin dag

    Kristin

    SvarSlett
  2. Å ja...!! jeg har så lyst til å gjøre noe mer ut av det vi har her, hage, drivhus, alle de uutnytta mulighetene. Har noen planer....
    hadde besøk av arkitetkt, og han ga meg veldig til inspirasjon!! Gjorde oss oppmerksom på mulighetene. Og det at det er viktig å leve ut sine drømmer for livskvalitet... sjarmert;-)
    Kanskje besøkshage, plantesalg, et keramikkverksted i 2.etg på garasjen(som vi ikke har)og et galleri med maleriene mine????
    nei, vi må treffes og drømme i lag;-)
    K

    SvarSlett