fredag 4. desember 2009

Under juletreet?

Nydelige puter fra Sagene er kommet inn. Putene er i 100% lin og tåler vaskes på 30 grader.
Hvem kunne vel ikke ønske seg en slik under juletreet i år?......

.......eller en lys med de skjønne englene.


Flere slag servietter og matchende lys ble bestillt for 4 MND siden,..det skulle en tro var i god tid til jul. Først nå på onsdag dukket en forsending opp,...og av alle de fine ting både vi og kundene har ventet på,kom disse,..og BARE disse serviettene. Det er for DÅRLIG!! Alt for sen levering,prod som ikke kommer kunne en snakket om til i morgen,men det skal jeg la vere.
Ønsker dere istedet en riktig GOD HELG,...kanskje sees vi i butikken i løpet av helga også.



3 kommentarer:

  1. Hmmm...
    Du burde klage til Bjørn da, for jeg bestilte på tirsdag og fikk varene på fredag, og da fikk jeg 3 typer servietter! (den siste typen, den med juleevangeliet var utsolgt)
    Lysene kommer ikke inn før jul.

    Er ikke så innmari happy over enkelte leverandører jeg heller, fon noen klarer ALLTID å gjøre noe feil, akkurat som om de er stokke blind, eller ikke klarer å få med seg alle linjene på bestillingen. Og når de da ved neste bestilling skal sende ved rest-ordren og GLEMMER det! Slik at de sender varene i egen pakke og gir meg over 800 kr i merkostnader! Grrrrrrr.....

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. skal du ikke ha følger knapp ??? :)

    SvarSlett