lørdag 2. januar 2010

Godt nytt år ,...

Heisann alle sammen .Og GODT NYTT ÅR til dere alle !! Her hos oss har det vert en stille og avslappende julefeiring. Så avslappende at jeg ikke har rørt pc`n før i dag.
Juleaften ble feiret på tradisjonelt vis,med familien. Siden har vi tatt det rolig ,vert i juleselskap og på juletrefester og bare kost oss.
....og ikke minst har vi kost oss ute. Her har det lavet ned med snø og det har vert ett eldorado for barna. Spark og akebrett i full fyk. GØY!!


Siden jeg ikke har vist noen bilder fra julepyntet hus.,..ble ikke tatt så mange interiør bilder denne jula,...men her kommer ett lite skred.Hos oss liker vi ikke overpynting,...så enkle ting som blomster og fine gamle kuler rundt om kring holder......
























Med disse bildene ønsker jeg dere fortsatt en fin helg,...nå skal jeg kose meg med en titt inn hos dere andre bloggere.
Tidilitu:)))








1 kommentar:

  1. Hei!
    Artig å "se innom" deg igjen... savnet deg ;-)
    Godt nyttår til deg og dine !!
    Kristin

    SvarSlett