torsdag 7. januar 2010

........og kulda setter inn...

BRRRRRRRR!!!!!

Det er BITENDE kaldt mange steder rundt om i vinter Norge fortiden. Vinter og snø er en ting,...men når det blir så kaldt som det er nå liker jeg meg IKKE. Da må jeg nok innrømme at jeg trivst best inne. Heldig er jeg som kan svime rundt her inne da.
Så i dag har symaskina fått kjørt seg litt,gjort unna noen prosjekter som har ligget på vent av mangel på ork. En puff har fått nytt trekk og nå står noe sengetøy for tur.
Legg litt ved i peisen og kos dere inne alle dere hvor KULDA hersker,....kanskje kommer ett innlegg fra meg litt senere i dag også.

1 kommentar:

  1. Ja, her fyrer vi med bjærk i to etasjer...:-D
    Venta spent på innlegg nummer to...!!
    Du holder åpent på butikken i sprengkulden ja?
    Kristin

    SvarSlett