søndag 13. september 2009

GARASJESALG

Sent i går kveld fikk jeg melding om garasjesalg på Tingvoll. Lysta til å dra kom umiddelbart,men den dårlige samvittigheta over å dra på "egotur" på en søndag kom like brått. Men,..da morgendagen kom,og prinsessa mi ville vere med tok vi turen. En sporty venninde fikk 20 min på seg til å vere klar,..og så bars deg avsted! Denne puffen er nok ett oppussingsprosjekt som fikk bli med hjem. den er allerede vasket og pusset og klar for ett støk maling eller to.

Denne yndige kjolen hang på en sliten henger,..og jeg falt pladask! Så fin sart rosafarge med de fineste blonder i kanten nede.



SØT....



To små,sjarmerende glass. Hos meg vil de bli brukt til vaser,..og passet perfekt inn sammen med det franske speilet mitt(bakgrunnen).




Fire fine,slitte speil.to "sølvfat" og en gammel blikkbboks ble også med hjem. GØY!!!!!



Dette er lykke! en annen lykke er gode venner,..midt oppe i vask og puss av oppussingspuffen min tikket det inn en melding om kaffe og sjokoladekake hos lillesøss. Jeg slengte vaskefilla i fra meg og tok med min lille familie på besøk.




Mmmmmm.... deilig lun sjokoladekake.


Og når omgivelsene og selskapet er så koselig kroer jeg meg i sofaen og kosssssser meg.

lillesøster liker også å ha det koselig irundt seg. Her ett stilleben på en gammel komode.


Detalj fra komoden.



Små fine blomster kort på heklet duk fra bestemor. Enklere kan det ikke bli,..men akk så fint!



Med disse bildene fra min lillesøsters stue takker jeg så masse for sjokoladekaken(..vi kommer gjerne snart igjen)...og ønsker dere alle en fin søndagskveld videre.












1 kommentar:

  1. Så mye fint du fikk med deg! Knallkul den boksen der altså!! :D Søstre er herlig, skulle gjerne hatt min i nærmer!

    SvarSlett