onsdag 30. mai 2012

Kjøkken

 Kjøkkenet har jeg publisert tidligere,..og her er ingen spesiel forandring siden sist. Bortsett fra at det i dag,noen timer, er gullende rent.
 ..."Oj,jeg ser hva du har gjort i dag,mamma" var første kommentar da prinsessa kom hjem fra skolen..
 det sier seg igrunnen selv at det var på høy tid.  men i disse finværs dagene vi har hatt,akter jeg ikke være inne....
 Her i huset er det stort sett ingen andre som tar etter vaskestaven heller,så jeg gidder ikke engang ta av meg på beina når jeg alikevell bare skal inn en snartur.....
 I dag har jeg derimot gjort det,....i håp om at vi skal ha rene gulv en liten stund;)
Da hever jeg kaffe koppen,her jeg sitter ved kjøkkenbordet og nyter,og ønsker alle en finfin kveld:)

2 kommentarer:

  1. Som vanle, fint med d Wenche!! ...om det e rent eller ikkje;-)
    K

    SvarSlett
  2. Liker virkelig å lese bloggen din, du har det så flott!! :)

    SvarSlett