lørdag 7. april 2012

ikke mye igjen......

Her har vi stort sett prøvd så godt vi kunne og bevart ett nogenlunde godt humør. Men nå skal det ikke mange snøfillene til før jeg tilter fullstendig!!! Dette er jaggu mere enn en fattet nordmøring kan tåle på en gang!!!!
Og jeg bare lurer ,...hva f... skal vi med all denne snøen nå som våren var i annmars. Takken for at snøklokkene stakk hodet opp av jorda og gjorde oss glade til sinns,...jo 1 meter med snø rett i "klokka". Hmm...,...innimellom snømøkinga har jeg stuuuupt ned i ett påskegg og forsynt meg grovt,så nå er det ikke mye igjen verken i påskegget eller med tålmodet.

Fortsatt GOD PÅSKE,...og jeg sender alle mine beste tanker til hvem det nå enn er som styrer dette været og krysset alt som er, for at de hører mine desperate skrik her nedenfra og gir oss våren tilbake NÅ!!!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar