tirsdag 1. november 2011

Reprise.............

Hva gjør man når man ikke finner på så masse å blogge om,....jo da poster man bilder fra ett rom en har blogget maaange ganger før. Reprise i dag blir derfor bilder fra stua. Det meste er som det har vert en stund,...med noen "nye"elementer......... .....som dette "skadedyret"( vel denne er vel igrunnen uskyldig nok,men de mere levende
eksemplarene av denne arten er skadedyr i mine øyne,....de spiser rubb og stubb som blir plantet ute). Denne er fra 50-tallet og er mitt aller første kjøp på QXL for mange år siden.





.....denne lever i ett parforhold,...men partneren ligger nok i en lekekasse en eller annen plass. så her får den stå alene inntil videre.






....Denne puten er ett "innpuls kjøp" fra søndag. Er ikke heeelt sikker på om jeg egentlig liker den. Den er liksom styggfin på sitt vis:)






...på hyllen over sofaen har jeg samlet nipsenaps som betyr masse for meg. Stemplet "w" fikk jeg av en super vennine,kjøpt på marked i London. Det største speilet og madonnaen kjøpte jeg på jentetur til Nice. Klokka er fra bestemor,bilde i pappramme har jeg fått av min svigerinne og de to rammene er jeg bare glad i,.....







....om dere kan skimte en kurv under bordet har den fått komme inn i varmen i dag. Den er også fra bestemor..........








.....flere messing lysestaker har kommet inn i heimen den siste tida. De er samlet på bordet ved terassedøra..... ....denne stolen har blitt favoritt møblet mitt (utseendemessig,...den er vel ikke den aller beste å sitte i)







Med disse "reprisebildene" ønsker jeg alle en fin tirsdagskveld. Her er blir det tv kveld kjenner jeg,....det er igjen litt snop fra igår,....og en kan ikke ta sjansen på at det går ut på dato:)






tjolahopp tjolahei:)





















7 kommentarer:

  1. Gjør ingenting at du reposter et innlegg når du viser så masse nydelige detaljer! Ønsker deg en flott kveld videre :)

    SvarSlett
  2. ....og bilder og tekst kommer hulter i bulter. ikke slik jeg postet det iallefall. jaja.

    SvarSlett
  3. Du har så mange vakre ting - jeg stemmer på at puta får bli, den er klart mer fin enn stygg:)

    SvarSlett
  4. Heisann:)
    Reprisebilder gjør ingentingen, lekre bilder av en lekker stue med masse fine detaler:)

    Ønsker deg en flott uke videre:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  5. DRØMMESTUE!!!
    Så flott, Wenche!!

    Ha en nydelig Torsdag i morgen!
    Klem til deg!

    SvarSlett
  6. Masse flotte bilder, og reprisebilder
    gjør ingen ting... Husker jo ikke alt
    og alle man er innom ;) -virkelig et
    lekkert hjem du har ღ Elsker de vakre
    skoddene du har i vinduet ditt her, på
    det siste bildet ღ skulle gjerne hatt
    slike - men tror ikke de passe like
    godt inn her til meg :) Ønsker deg en
    riktig fin fredag og helg som kommer
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  7. Oj! Så lekkert du har det! Kom tilfeldigvis over bloggen din, og har nå sittet lenge å kost meg med innleggene dine :) Legger meg til som følger, for hit kommer jeg gjerne igjen :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett