torsdag 24. november 2011

juleverksted...

Kreative syssler med kreative og hyggelige jenter gir en hel masse innput. Innimellom praten fikk vi jo produsert en del også....Dette er nok noe dere har sett før,men det funker for meg i år også..Åretes hjemmelagde julepynt for meg ,må bli disse englen av silkepapir,...enkle og raske og lage,...og veldig dekorative,da. ..."knallert" av silkepapir. rullet først en rull av papir som jeg kledde med silkepapir. Knyttet endene med silkebånd før jeg klippte frynsene. Skrift fra en bok og glansbilde er enkel "stæsj".




.... brett,lim og klipp. Kan ikke bli enklere.



....disse var "min" hjemmelagde i fjor. Da var det masse produksjon kan man si. Disse er ny av året;)



.....Man kommer jo ikke unna kremmerhusene. ....Og de er for meg en utfordring. ruller og ruller og får de ikke til slik jeg vil ha de.brrr!!


En koselig kveld med gode jenter ,som frister til gjentagelse. ....Kanskje papir og lim blir byttet ut med kjevle og mel........

Ha en fin fin dag videre!!!!







3 kommentarer:

  1. Kjempe flott, Wenche! Så flink du er!

    Ha en fin kveld!
    God klem til deg!

    SvarSlett
  2. Heisann:)
    Så herlig julepynt du lager:) Kjenner jeg blir veeeeldig inspirert her nå:)

    Ønsker deg en flott kveld:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  3. Ble i grunn for lite prat :P Vi var vel for konsentrerte. Men meget hyggelig, og bytter gjenre ut papir og lim med kjevle og mel ;)

    Lisa :)

    SvarSlett