mandag 22. august 2011

....ingen ledige.....

Nå sitter jeg her da ved kjøkkenbordet og trodde ett kjappt øyeblikk at jeg alikevell skulle en tur til lillestøm....Hadde egentlig ikke tenkt å dra,...men nå når det nærmer seg messetid kjenner jeg igrunnen det kribler litt for å ta en tur. Men,....null ledige seter fra Molde den tiden det passer meg å dra. Pjuk.
Da får en heller finne på noe annet,...som å drikke kaffe og lure seg ned i Smashposen og spise opp restene fra lørdagskvelden. DET er lurt det;)


Vi har hatt noen fine høstdager her i det siste,...og i dag ser det heller ikke så verst ut,så jeg må få på meg malingsklærne og komme meg ut i garagen i stedet for å sitte her og lure meg selv...



Prosjekt maling vil vise seg i butikken om ikke lenge.......Fredag?. det er iallefall målet.......


Så får vi se,...nå er grovbrødene kjekkasen bestillte snart klare til å gå i ovene av seg selv,...kunne de bare sørget for å komme seg ut igjen av seg selv også hadde jeg blitt glad. For kjenner jeg meg rett,...står jeg der ute og maler og brødene er forlengst glemt..........................


Ha en fin fin dag,....og god tur til Lillestrøm for de som skal dit til helga:)










2 kommentarer:

  1. Åååh vilka vackra bilder!!
    Ditt kök är bara såå vackert!

    Kram Tina

    SvarSlett
  2. Så kjedeleg, men godter er godt;)

    SvarSlett