torsdag 21. juli 2011

Uteområdet...........

En kantstenmur og stakitt skiller plassen utenfor huset mot plena............

.....Denne gangstien er opparbeidet nå i år. Kantsten skiller også her mot plena,...slik er det lett og slå




Min selvlagede "rosebue" er også ny av året. Og går det slik jeg håper på vil klatrerosen slynge seg rundt den og danne en fin portal inn mot gangstien.....


Kantsten er også her lagt rundt bedet for å gjøre "slåtten" lettere.



Ved inngangpartiet og plantebordet...............


Plantebordet har fått nye dører. Under her oppbevarer jeg krukker, gjødsel og jord.


.....og her kan jeg vaske fingrene




.....her sto i fjor utrolige fine og store stilkroser,men de levde ikke over vinteren:(.

Plantet en hortensia,som ser ut til å trives bra .


......på en hylle ved plattingen


....... i år prøver jeg meg på to(!) tomatplanter. Ser ikke akkurat ut som om det blir noen stor avling,...med lite sol og temperaturer under gjennomsnittet sier det seg vel selv.


I dag ligger skodda tung nedover fjellene og det er huttetuvær ute, så disse bildene er tatt en dag forrige uke .


Ha en strålende torsdag:)))))
















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar