tirsdag 21. juni 2011

Her inne har dere vel tatt en titt tidligere,...
Dette rommet gir meg litt samme følelse som da jeg overnattet hos bestemor. Svalt og godt,lyst og trivelg. En litt tung dyne som pakker seg godt rundt en..........

Her inne vil gjerne jentene ligge når prinsessa har overnattingsbesøk også,...



....godt og kunne legge seg på ett rent og ryddig rom,...så slipper hun rydde inne hos seg selv for å få plass til gjestene. Lurt spør du meg;)



.....og her i smykkeskrinet legger de sine øredobber slik småfrøkener liker å gjøre.......




......så tar de nattkjolene på og kniser til langt på natt. Håper de også kan minnes disse nettene på dette rommet slik jeg minnes sommernettene på bestemors loft.........




Natta:))






4 kommentarer:

  1. For et herlig rom! Så lyst, luftig og fint. Her kan jeg tenke meg at småfrøknene koser seg, ja. Det må være det perfekte overnattingsrommet. Kjempekoselig!

    Ha en super kveld!

    SvarSlett
  2. Nydelig rom med vakre detaljer. :)
    Her må det være flott å være prinsesser å hviske hemmeligheter til langt på natt. ;)

    SvarSlett
  3. Vakkert rom og vakker beskrivelse- du har blikk for både det ene og det andre du....:))

    SvarSlett
  4. For et nydelig gjesterom med vakre detaljer! her skulle jeg gjerne vært gjest;)
    Disse nettene vil nok jentene huske ja! Jeg husker også godt at jeg lå på gjesterommet når venninner var på besøk, og det var alltid stas!

    Ha en fin kveld!
    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett