tirsdag 31. mai 2011

....og på en ,to,tre........

En gjenbruks ide`fra meg i dag. Litt rydding i garasjen resulterte i helt andre ting enn at garasjen ble noe særlig mye ryddigere.......For der fant jeg noen ting som kanskje kunne egne seg til,...tja. feks en lysestake. Fra oldemor Annas loftstrapp(den hadde jeg liggende fordi jeg skulle bruke den som mal til mitt nye trappegelender for noen år siden).
En stett fra en lanterne( som ikke har tålt all snø og brøyting i vinter.....offer for "plogen").
En del(for å sette stearinlyset i ) fra en knust lysestake.( ...og hvorfor den lå på gulvet i garasjen,...tja. I don`t know.
En skru, ett borr og vipst, .................... rett inn på kommoden i gangen.
Nå kan jeg starte oppryddningen. Miljøstajonen neste stopp!

Ha en fin fin tirsdag!

2 kommentarer:

  1. Kreativt blikk må jeg si:)) Kjempefin lysestake av tre tilfeldige deler - DET kaller jeg gjenbruk:)))

    SvarSlett
  2. Hei anonyme Wenche! Takk for koselige hilsener! Den lysestaken ble jo bare helt perfekt! Ingen kan gjette at dette er satt sammen av tilfeldig "skrot" i garasjen;) Og du, jeg kjenner meg igjen: startre på ryddeaksjon, finner noe spennende, rydding utsatt....;)
    Ha en strålende dag i sola! Jeg satser på klestørk, er som vanlig ute i siste liten med klesvsk og pakking...

    klem fra Hanne:)

    SvarSlett