tirsdag 3. mai 2011

Forsøk nr ?,...

Resultat av forsøk nr aner ikke. Karnappen ,som sagt tusen ganger før,blir jeg aldri fortrolig med. Så nå prøver jeg med "friser",...kanskje det likeste så langt....?Det er det eneste som har skjedd innendørs på lange tider.... Det fine været vi har hatt har istede resultert i" tusen" prosjekter ute. Stakitt,stier,blomsterbed,rosebue,.....så jeg har brukt saga,spaden,riva,malerkosten,grafsa,....you name it. Balsam for sjelen!!!!!( Så nå gjenstår og se om jeg eventuelt har anlegg for grønne fingre,....skulle ønske det også var arvelig,for mamsen har akkurat de grønne fingrene jeg skulle ønsket meg:)). Akkurat nå er hendene fulle av flis og vannblemmer,...
Nå skal jeg feste hengeren og rase avsted for å kjøpe kantstein. So long:))))

2 kommentarer:

  1. Wow,kjempetøft! Den karnappen bel utrolig fin med de frisene, og så stilig med sofaen foran! Jeg ønsker meg også grøne fingre,men vet egentlig ikke om jeg har.. Har aldri hatt hage, men nå har jeg to mål tomt, så da finner jeg det sikkert ut en dag;)
    Du er virkelig flink til å stå på ute!
    Ha en fin kveld,
    klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Blir det like fint ute som inne så blir det flott!

    SvarSlett