onsdag 23. mars 2011

....i forbifarten

Jeg har en lei tendens til å skulle gjøre ting i "forbifarten"....stikke innom i forbifarten,levere noe i forbifarten,handle i forbifarten(....hvilken tid er egentig forbifarten ,..og hvor lang tid tar den????).Det det som regel ender i er at jeg ikke stikker innom,fordi jeg har altfor dårlig tid akkurat i forbifarten,selvfølgelig glemmer og levere når jeg skal, fordi det akkurat i forbifarten går for fort i svingene....og selvfølgelig får jeg med alt annet enn det jeg SKAL ha i butikken ,fordi jeg er ute av butikken nesten før jeg kommer inn,fordi jeg egentlig bare skulle forbi alikevell.........Skjønner...!? ....men da jeg her om dagen sprang forbi en bruktbutikk(,....fordi jeg, i forbifarten, skulle levere noe for mams i en annen butikk like ved) stod denne lampa godt synlig i vinduet.Nylig kommet inn og naturligvis ventet på meg. Akkurat da var jeg glad jeg var i "forbifarten":)))

Ha en fin uke videre!!!

4 kommentarer:

  1. Jeg tror nok, det skjuler seg en poet i deg.
    Vakre ord, til en vaker lampe.
    Det er rart hva tifeldigheter, tar med seg...
    Håper jeg kommer forbi denne butikken en gang også, og kanskje jeg er like heldig.

    SvarSlett
  2. Heia Wenche!
    HOI.....kom innom her eg sånn i forbifarten...hihi
    Knakande godt,og artigt skrevet Wenche!!:))
    Å sikkert mange mange som vil kjenne seg igjen:)!
    Men jammen bra du stakk innom den bruktbutikken da sånn i forbifarten,for den lampa var berre SUPER knall fin....!!!!!
    Kansje eg skulle vere meir sånn i forbifarten eg og!:))Ja.Ja...
    Ha ei god natt Wenche,i morgå er det torsdag alt..hoi!!
    Klem,
    Randi

    SvarSlett
  3. Den var fin du!!!...lampen altså;-)
    Ha en fin dag videre, skal kjøre på jobb nå:-)
    Kristin

    SvarSlett
  4. Haha! For et artig innlegg,hvem kjenner seg ikke igjen? og nydelig lampe:)

    SvarSlett