mandag 7. mars 2011

Gjesterom......

Her på gjesterommet har det vert en liten makeover. Veggene var før lys toscana og på gulvet gulvbelegg. Er nok ganske ensformig i fargevalgene,...så det ble den samme som i alle andre rom.(0502-y) Gulvet er også det samme som vi har lagt på alle gulvene vi før hadde gulvbelegg.........

Håndklær og såper til gjestene..............


Ett overlaken sjuler hyller med "rot"...........

Venter på nattbordslampe og bilde for å henge over senga,...er bestillt fra en hyggelig dame i sverige.


Veggen bak døra kan ikke brukes til noe fornuftig,...for her er passasjen ganske så trang. Vegg ord og en smal hylle ble løsningen...........

Nattkjolen henger klar,....så nå er det bare å hoppe til køys.
Ha en fortsastt fin fin dag:)
Ps: Veggord,tekstiler og ett utvalg av bilder er å få kjøpt i butikken;)







2 kommentarer:

  1. Heia Wenche!
    sukk sukk.....kjem igjen eg:o)
    MEN.....wow wow....her vil eg meir en gjerne hoppe i nattkjolen og vere gjest ja:))))Såååå lekkert da!!! Minner meg om bestemor sitt soverom faktisk,samme seng og nattbord:)
    Å der brukte eg å sove så godt!Du er kjempe flink Wenche!!Å atter ein gang,den butikken din er nok ein STOR draum!!!Dei bilda var nydelege,veggordet likeså!
    Gleder meg ALLTID til dine innlegg,nyte dine bilder,Ser innom bloggen din ofte,ser oppatt og oppatt dine bilder!! Så eg kjem nok igjen eg,å maser ;)))
    Ha ein fin kveld! Her bles det friskt på ruta no:o)Ja.Ja....godt å vere inne!:))
    Klem frå meg,
    Randi

    SvarSlett
  2. Hei!!
    ...du har gjort det igjen, Wenche!! Nydelig glimt av gjesterom:-)
    Selger du de kappene i butikken din? ..gardinkappen altså!!
    Synes gardiner er vanskelig. Kunne tenkt meg å ikke hatt det på stua, men må nok skjerme for sola litt:-)
    Ellers da, alt på det vante på Åsbø gård??
    Kristin

    SvarSlett