lørdag 5. februar 2011

Tiden går ifra meg og bloggingen er satt litt til side. Etter at vi kom hjem messa har jeg sysslet litt med det ene og det andre. Butikken er under ommøblering og jeg og engelen har holdt på til kl 20.00 nå i kveld. Det blir så mye bedre enn før,...det lover jeg. Så nå er det bare og vente på nye varer,for masse er bestilt. Neste uker venter vi fra bloomingville.
Ellers så er det er 40 års dag(kjekkasen) å forberede. HIPPIE party! Og stæsj,klær og mat skal forberedes,...men jeg liker jo sånt og koser meg veldig med slike forberedelser.
I heimen skjer det ikke så mye fortiden. Venter på bestillt gulv på gjesterommet. Det er nå malt om igjen og ny gamle møbler skal på plass. Gleder meg til det!
I kveld er det føttene på bordet,prinsessa har overnattingsbesøk og spiller wii så lysekrona klirrer. I morgen har jeg lovt meg selv ut og "lufte liket",...ellers råtner jeg på rot tror jeg.
ha en fin fin helg alle dere som titter innom!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar