søndag 10. oktober 2010

Tips tas imot...............

Dette er tredje,...og kveldens siste forsøk på å "innrede" karnappen. Har alltid hatt problemer med akkurat denne plassen i stua. Så jeg sender gjerne en utfordring til dere som også har karnapp: Hvordan har dere det i karnappen???

Tja....


Har flyttet stolene fra verandaen inn...........



I morgen er hverdagen her igjen. Vi har hatt en strålene høstferie uke, men i morgen ringer vekkerklokken tidlig igjen:(
Ha en fortsatt fin søndagskveld!!



5 kommentarer:

  1. Nå vet jo ikke jeg hvor mye "jobb" du vil ha med dette - men jeg syns iallefall det ble litt "tungt" med de stolene.. Jeg ville laget en sittebenk som var spesialtilpasset karnappen - gjerne med både skuffer og åpne hyller under sittedelen - til å lagre ting + vise frem feks gamle bøker og div i de åpne hyllene. Sittebenken hadde jeg stæsjet med puter, pledd og pels ettersom sesong. Så kan en sitte der på benken med en god bok og nyte regnvær, solnedgang etc.. Hvite liftgardiner og noen små kranser og hjerter som henger ned fra gardinstangen og nedover vinduet. Cecilie

    SvarSlett
  2. Syns du hadde det kjempefint jeg da :)Vi har og karnapp,og jeg må ha sofagruppen der,så ikke så mange gode råd fra meg... Du ser den på bloggen min. Vanligvis liker jeg å ha en enkel kappe der for å få mest mulig lys inn, men nå når det er så mørkt ute syns jeg det er deilig å få det litt lunere...Skal følge med her om du får noen gode tips ; ) Trenger det jeg og nemmelig!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  3. Du, jeg har stjålet et bilde av deg og randi på bloggen din:-/ ...for å reklamere for butikken din:-) håper det går greit!!??
    Innlegget er publisert!!
    Takk for en koselig formiddag!
    K

    SvarSlett
  4. Hei du! :) Har ikke fått de enda nei.. jeg er sykmldt på grunn av ryggproblemer (Det samme som du sliter med hørest det ur som)!
    Så har ikke vært innom på jobb, men kan kjøre innom i morgen :)

    God bedring til deg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Hei!
    Du har en veldig koselig blogg! Når det gjelder karnappet, ville jeg gjort som de ofte gjør i England, laget en benk som går fra karm til karm, sydd en liten madrass eller brukt sitteputer. Der kan du sitte og tenke på det positive i livet...
    Hilsen Christin alias TIN

    SvarSlett