mandag 5. april 2010

Over.....

Så var påsken over for denne gang. Vi har hatt ett knall vær hele påska,...men jeg har ikke akkurat blitt verken solbrent eller fått fregner av den grunn. Skia har ikke vært ibruk og eneste snøen jeg har vert i kontakt med er den jeg har slitt med å bli kvitt rundt huset. Men alikevell,....jeg sitter igjen med en herlig følelse av at nå,...nå nærmer det seg virkelig mildere dager.Luktene jeg lengter etter kommer en etter en. Joggesko på tørr asfalt er snart en selfølgelig ting.Små frø under mørk jord spirer snart......det er så mange ting å glede seg over :)


Bildet over er av bordet jeg har malt til loftsgangen. En gammel kiste hjemmefra har fått seg ett støk hvitmaling,tekst og hjul. Så ble den superpraktisk til prinsessas spill,....og dill.


Ha en fin uke:)

2 kommentarer:

  1. Det blir deilig med vår nå ja :)
    Ha en super dag, Wenche!
    Klem

    SvarSlett
  2. Nydelige bilder du viser : ) Jeg vil se mer så la meg som følger hos deg : )
    Ha en flott kveld!
    Klem Tove

    SvarSlett