fredag 30. april 2010

GOD HELG........

Så var det fredag igjen da,dere. Her i huset er vi to jentene hjemme alene i helga. Papsen er dratt til det blide sørland for å sykle norges cup. I morgen er butikken stengt,....men er det noen så skal ut på "søndagstur" og vil shoppe på en dag ingen butikker har åpent,så kan dere jo melde meg.....jeg har fri og er tilgjengelig(.....men da må dere ta meg som jeg er,...kanskje i malingsklær?).
Denne puta fra Sagene kom inn i dag(+ strykemerker).

Ha en fin 1 mai feiring,...enten det er hagearbeid eller gåing i tog det er snakk om:))))

4 kommentarer:

  1. Hei! Skulle gjerne ha handla med deg på søndag ;) Men vi får nok greie oss med cirkus. Barna gleder seg stort :)

    Ha ein fin kveld, og ei flott helg!

    Klem frå Elin :)

    SvarSlett
  2. Wenche du har det bare så utrolig fine i heimen din...en nydelig stil!

    Får mange gode og kreative tips bare jeg er innom her... Takk for at du deler med oss*klem*

    Skulle ønske vi var naboer...da kunne vi tatt en tur innom hverandre litt "ofter"...det hadde vør kjekt det...hihihi

    Kos dokke med jentehelg...her blir det mammagutte helg...HM er på utdrikninglag i dag/natt...Men vi koser oss vi ;o)

    SvarSlett
  3. Hei! Her er det jammen mye fint å se, både i butikk og hus. Må visst stikke innom i nærmeste fremtid jeg (med full pængbok)

    SvarSlett