onsdag 21. oktober 2009

Noe NYTT,noe GAMELT og noe helt UBRUKELIG!!!

Endelig har vi fått inn igjen masse fine kort fra Sagene Design. Flere nye av de populære håndlagde arkene med aftenbønn og fine stryke merker er også ankommet!
Disse fyrstikkeskene er vel mere dekorativ på peishylla enn Nittedal`s sine(....selv om innholdet nok kommer fra akkurat samme plass.thihiii)

Disse kakeformene har gjort jobben sin som det de opprinnelig er ment for,....nå er de blitt til koselig dingeldangel med små charms.


I dag skulle jeg ta meg på tak og ta bilder av advent"utstillingen" i butikken. Yes,.. ting går som regel ikke alltid slik jeg tenker det. Pokker heller! Nikonvennen min gikk rett til h....!!! Har vel i grunnen ventet på det,..men man håper jo i det lengste.Reparasjonaen vil vel ta noen uker og hva gjør man i mellomtiden?? Nå ligger kameraet her ved siden av meg ..og er helt ubrukelig,så da får jeg bare tørke tårer og lete etter mitt pocketkamera(som var gullegodt før speilrefleksen gjorde sitt inntog i livet mitt)



Disse nusselige englene til å ha på adventslysene var det jeg fikk knipset før "verden brøt sammen". Men vi har da også mye annet fint også,....men det får bli en annen dag.
Ps. Lørdag holder vi stengt grunnet auksjon.




1 kommentar:

  1. Hei!
    Er fornøyd med frisen jeg ja!! Sydlandsk og lett stemning, ble det. Fikk kommentarer på den fra besøket i dag også;-)
    Du, det treet på forrige innlegg, har sett slike, tror det var på blomsterbutikken på Byhaven. Veeeldig fint!!! hvor har du kjøpt det? Visste ikke det kunne stå ute.
    Lykke til på lørdag:-) Mulig jeg kommer og bare ser, tør ikke by. Og nå har jeg ALT jeg trenger... helt til neste fristels;-)
    God natt
    Kristin

    SvarSlett