lørdag 24. oktober 2009

EN TIL!!!!!!

I dag startet dagen tidlig. Men det er ingen promblemer å stå opp når man skal noe en GLEDER seg til! Auksjon i nabobygda- ja,da er vi der. En auksjon spekket av masse fint. Mugger,karaffler,kaffeservicer,glass lintøy,engelsksøm..you name it!!! Der var så masse at jeg tror de holder på enno,jeg. hehe. Selv var jeg så heldig å få kloa i en fattigmanns sølv pokal( den med orange blomster) til samlinga mi. Gammelt og helst litt slitt fattigmannssølv er en favoritt her i huset. Denne nye har også samme håndmalte blomst som den store vasen min.

Tørket hortensia pynter opp til helga,.....(håper besøkende ser den og ikke lodottene som samler seg midt på gulvet når dørene åpnes).
Ha en fortsatt god lørdag,jenter:))


2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Så roligt att du ville vara med i min utlottning!
    ...men så tråkigt med din bestemor! Beklagar verkligen sorgen!

    Varma kramar, Carina

    SvarSlett
  2. Så fin samling. Finner aldri slike ting der jeg er. Nye ting ser jeg jo, men ikke gamle. Du var virkelig heldig der.

    SvarSlett