mandag 17. august 2009

LOPPEFUNN

Heisann.
Nå har jeg hatt en lang pause fra denne verden. Vi har hatt virus så det holder,..og da snakker vi ikke svineinfluensa,men invasjon på pc`n. Det gikk helt amok bare en skulle prøve og sette seg ned med litt pcjobbing. Etter isolasjon(reperasjon) "forsvant" photo shop,..og det er igrunnen helt krise. For når jeg fotograferer, knipser jeg bare i vei. Som om ikke det er nok, har jeg klart å miste fotoapparatet ned slik at linsa ikke fungerer som den skal. ja ja, slik går dagene her hos oss.
Legger ut noen bilder fra butikken. Alt er loppefunn,som selvfølgelig er til salgs.


Helt rå fransk kakeboks. Fin i ett stilleben,til å oppbevare lys eller andre ting i.

Fine sukker og fløtemugger i grønt pressglass. Gøy med litt farve nå til høsten.
Søtt lite bilde,..med lekker ramme.



Svensk medisinflaske fra 1800-tallet. Fin i en samling med flasker på ett brett.




Grønt fat med mørkere farge rundt kantene. Anneledes og slett ikke det samme som naboen har.



Fra tidlig 1900-tallet er disse nydelige glassene. Vi har 6 stk som er helt uten nagger og slitasje.






Frokostsett. Kopp og tallerken med ett nydelig rosemotiv. Vi har 2 sett slike.


Disse bildene er desverre uredigert,....Ellers venter vi varer i fra Jeanne dàrc,Bloomingville og Krasilnikoff .Når de er ankommet,legger jeg ut bilder.(forhåpentligvis litt bedre enn disse)

Ha en fin mandagskveld!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar