tirsdag 7. juli 2009

SOVEROM

Soverommet er på lista "ikke helt fornøyd". dvs. det er vel egentlig fargene jeg ikke helt blir fortrolig med. Men i dag gjennomgikk rommet en grundig rengjøring,..og da ble det vel egentlig litt koseliger med en gang(..kanskje en ide å gjøre det litt oftere.hehe)Sengavelen en malt dør fra gården til ett vennepar.
Denne kammerstaken er jeg så glad i...den har en perfekt rosafarge og er akkurat så slitt som jeg ville ha den. Kjøpt i en nyyydelig butikk i Randers i fjor sommer.

En samling lysesteker på "mitt" nattbord,som er en gammel kiste hjemmefra.


Parfymeflakong på toalettkomoden. Veska jeg hadde da jeg var forlover til en barndomsvenninde matcher bra,den.



Ett gammelt skap med speil i døra kjøpte jeg for noen år siden. Hadde ikke plass i bilen hjem,..men uka etter hadde jeg lånt stor nok bil og kjørte tilbake for å hente det.
Så har jeg fått vist litt av soverommet vårt.
Natta!!!( kanskje i tidligeste laget det da,...tihi)




2 kommentarer:

  1. I love your blog and would like to follow you.
    So I would like to request a translate button on your blog.
    I really think this would be helpful as I only found you because a friend gave me the link and asked me how to translate your blog into English.
    I love your photograghs are beautiful.
    Regards Lia

    SvarSlett
  2. Herlig rom med masse personlighet - og sengegavlen din var virkelig morsom. Rart med en vask du - kjedelig jobb, men det gir en herlig følelse nå jobben er gjort.

    SvarSlett