tirsdag 2. juni 2009

BUTIKKEN

Her kommer noen bilder ifra AN ANGEL BY MY SIDE. Lokalene er blitt veldig lyse og trivelige,..og jeg kjenner jeg blir GLAD:)av å komme inn hit. Sjokoladeskapet er fra min bestemors landhandel.Det er lenge siden det låg karameller til 25 øre der inne,...nå rommer det gamle skatter og bringer for meg frem minner fra den tid....
Sjakkrutete gulv mot det hvite.......

I "tekstilavd" finner en gardiner,puter og duker fra Jeanne darc living.Fint gammelt håndarbeide og egenproduserte puter.



Nytt og gammelt i skjønn forening.


Puter og viskestykker i sommerlige farger.Fra Krasilnikoff.





Liten,søt sukkerskål kjøpt på auksjon.





skjønneste magasinet fra Jeanne darc living er å få kjøpt.






Fil di fer og sink i hærlig miks.



Ett lite utvalg varer....


Nyyyyydelig skodde.

Denne jernsofaen fra Jeanne darc living fikk sin plass ute i sola i pinsehelga.


...og selvsagt en madonna.
Det var noen blikk inn i min nyåpnede butikk. Flere bilder vil komme etter hvert.En hjemmeside er under opparbeiding, så når den er oppe og går vil alle oppdateringer og bilder legges ut der.
Hjertelig VELKOMMEN innom meg!!











6 kommentarer:

  1. so fin butikk :) gratulere!!!

    nattevaktsklem M :)

    SvarSlett
  2. Heisann! Så koselig at det kommer enda en butikk i møre og romsdal!
    Jeg driver låvebutikken på Frei! Har hatt endel kunder fra Halsa!!
    Kos deg!! Og lykke til! Kommer innom når veien til Tr.heim åpner igjen!! Ikke igjennomkjøring nå og da er jeg sjeldent der!!
    Christinas Interiør

    SvarSlett
  3. Hei!
    Gratulerer med ny butikk!!! Så gøy når du kan la hobby bli til butikk:) Du har masse flott der som gjerne kan bli med meg hjem. Kanskje jeg er heldig å kjøre forbi Halsa når du har åpen butikk når vi er på vei til Tr.heim neste gang.
    Ønsker deg en flott dag (selv om du nok har det kaldt utenfor døra di) og lykke til med butikken.
    Klem Kristin

    SvarSlett
  4. Hei ;)
    Så flott butikk du har!!! Masse fine varer..både gammelt og nytt ser jeg ;) Akkurat min smak..kanskje jeg stikker innom en dag på vei forbi... ;)
    Masse lykke til med butikken!!!
    Klem til deg ;)
    Anne***

    SvarSlett
  5. Hei
    Mange fine bilder fra butikken!
    Takk for svar;-) Du bruker egghvit ja.. Har ikke greid å bestemme meg helt, jeg. Har brukt både den og chi, som er enda hvitere og ikke med gult i.
    Gulvet i kjelleren var kanll ja. Og, i butikken også;-)
    Har du bestemt deg for åpningstider??
    Hagevandring høres bra ut!! Lite gjort på hagefronten noen dager nå, laber i formen, vær osv.. men den står jo der, så det er bare å ta turen:-) Vi får peke ut en dag!!
    K

    SvarSlett
  6. En herlig butikk - så synd det er så langt til deg! Takk for titten i alle fall!

    SvarSlett