fredag 20. mars 2009


Endelig er jeg i gang ,...har vert en ivrig bloggleser lenge. Og er imponert over hvor flinke alle er.

Det er tydelig vi er mange med samme interesse. Selv har jeg vel hatt interessen siden jeg som 12 åring forlangte oppgradering på rommet. Da begynnte det med maling,luting og dandering,..og siden har det bare fortsett i samme rettning.

Stilen har flakset litt frem og tilbake frem til 2004,da jeg leste en repotasje i ett dansk magasin.

Da ble jeg frest og siden har jeg vert tro mot min stil.

Kommer jo til og vise bilder fra hjemmet og hagen,så dere får gjøre dere opp en mening selv. Om jeg skal beskrive stilen, så må det bli shabby chic med personlig vri.

Håper dere vil kose dere med å bloggen,..og kanskje finne innspirasjon og nye ideer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar